Lectura de vacanta clasa 3

Aceasta postare contine linkuri de afiliere. Fiecare titlu va directioneaza in libraria online. Veti plati acelasi pret indiferent daca veti cumpara directionati de pe linkul meu sau daca veti cauta singuri in aceeasi librarie. 

Amintirile mele despre vacantele de vara sunt cu multe carti citite alaturi de un cos cu mere. Mancam mere in nestire, cu tot cu cotor; le ramanea doar codita. Nu aveam gradina sau hamac. Citeam acasa, in varful patului. Citeam pana seara tarziu. Am carti pe care le-am citit de 4-5 ori. Cu gandul la verile mele scolaresti propun copiilor mei o lista de vacanta. Am cotrobait pe siteul Elefant.ro si am pus mai jos titlurile. Va recomand insa, inainte de a cumpara, cautati cartile la biblioteca judeteana, la prieteni sau la vecini. Puteti descarca lista in format PDF AICI . 


Desigur, lista de mai jos e orientativa si DELOC obligatorie. Copiii pot citi si carti care corespund preferintelor lor. Eu am propus insa un amestec de literar si nonliterar, mai multe genuri literare, filosofie, educatie financiara si dezvoltare personala. Astept feedbackul vostru: Ce carte va place, ce va impresioneaza? 

1.Petru Demetru Popescu, Povestiri istorice
2.Nicoleta Coatu, Legende despre munti si dealuri
3.Lev Tolstoi, Fabule
4.Jules Renard, Morcoveață
5.Erich Kastner , Emil și cei trei gemeni
6.Neil Gaiman, Coraline
7.Liviu Papadima, Care-i faza cu cititul?
8.Neil Gaiman, Pulbere de stele
9.Erin Hunter, Pisicile războinice – vol 1
10.Liviu Papadima,Cui i-e frică de computer?
11.William Steig, Dominic
12.Steve Stevenson, Agatha Mistery – vol 1
13.David A. White, Filosofia pentru copii
14.Colectia recorduri imbatabile – Oameni si locuri
15.Magdalena Cantranji, Cartea jocurilor clasele 3-4
16.Gerry Bailey, Cum sa-ti inmultesti banii
17.Claire A. B. Freeland, Ce să faci când ți-e teamă de greșeli
18.Dawn Huebner, Ce să faci când îți ieși din fire?
19.Carmen Tiderle, Poezii cu prostii pentru copii
20.Ana Blandiana, Întoarcerea lui Arpagic


Spor la citit. 
Ema 


Etichete: , , , ,