Parada adjectivelor

Iata parada adjectivelor:




1. Un cantec
Adjectiv, adjectiv
Insoteste-un substantiv.

Adjectiv culoare e
Sa ii spunem numele.

Puteti audia cantecele noastre. Melodia e foarte simpla.





2. Acelasi joc cu variatii - Unii copii au primit cartonase cu substantive, altii cu adjective. Dupa ce am cantat prima strofa a cantecului, un copil ce avea un  cartonas s-a asezat locomotiva pentru trenuletul adjectivelor ce se potrivesc substantivului sau. A doua zi, pe spatele cartonaselor, copiii au scris singuri substantive si adjective si apoi am incercat sa le potrivim. A treia z, fara cartonase, un copil a spus un substantiv si a ales colegi care sa ii potrivesca adjective.

3. Jocul culorilor - Copiii au venit imbracati intr-o singura culoare. Dupa ce am cantat a doua strofa a cantecului, am numit culorile. Poate pare un joc simplu si banal, insa pe de o parte copiilor li se pare amuzant sa se imbrace intr-o singura culoare, iar pentru cei care invata vizual acest joc e de mare efect.

4. Adjective pentru mamifere - In ziua in care am realizat aceasta activitate, invatasem la stiinte despre mamifere.




5. Ce sunt adjectivele? - Adunate toate intr-un cerc, pentru o viziune de ansamblu. 
Puteti descarca fia AICI



Parada nu s-a terminat. Voi adauga activitati noi. 

Ema


Etichete: , , , , , ,