Soricelul bucatar Joc cu ortogramele - carticica electronica

Va invit la joaca. Una serioasa, cu ortograme. Si una de proba pentru mine, deoarece m-am jucat de-a carticica electronica si as vrea sa aflu parerile voastre. Jocul meu poate fi accesat pe calculator, pe tableta, pe telefon (daca aveti un program potrivit) sau pe smartboard. Va va fi de ajutor in clasa chiar de aveti numai calculator si un videoproiector: elevul care se va juca poate rezolva sarcinile la calculatorul vostru, iar ceilalti vor vedea rezultatul pe tabla. Deocamdata jocul nu are animatii, dar ma voi specializa. Pe de alta parte, nici nu am vrut sa fie incarcat cu imagini si culori.

Jocul se numeste Soricelul bucatar si ... se joaca folosind ortogramele s-a / sa, s-au / s-au. E un format PDF. Deschideti documentul, setati sa il vedeti 60-70%, ascundeti partea stanga unde previzualizati paginile, astfel incat pe ecran sa ramana doar pagina in care va jucati. Apoi ... o joaca de copil: daca raspunsul e corect, veti primi un mesaj, daca nu, veti primi alt mesaj si va puteti intoarce la pagina cu sarcina de rezolvat dand click pe respectivul mesaj.

Puteti descarca jocul aici Soricelul bucatar Joc cu ortograme


Astept parerile voastre la comentarii.

Tot ceea ce implica acest joc imi apartine: ideea jocului, formatul, designul, imaginile, animatiile. Folositi jocul in activitatea de la clasa sau acasa. Nu modificati si nu il redistribuiti intr-o forma modificata. Dar puteti da un share specificand sursa de la care l-ati preluat,  adica blogul meu EmaLaScoala.

Ema 

Etichete: , , , ,