Jurnal creativ de vacanta

Am mesterit un jurnal de vacanta pentru elevii de clasa a II-a. E un caiet cu exercitii de matematica si comunicare, insa l-am gandit mai complex decat simpla numarare si socotire si mai creativ, cu provocari de scriere artistica. Contine 33 de pagini (+ 1 coperta si o pagina cu explicatii) si e organizat in jurul unor teme pe care le-am considerat de interes pentru copii: Gradina, in aer, In apa, masini, Monstruleti, Necuvantatoare, Universul, Sa facem pizza...

Puteti cumpara jurnalul din magazinul meu TpT - AICI
sau din magazinul meu TeachersNotebook - AICI

Il puteti printa alb-negru sau color. Alb-negru ... deoarece am inserat putine detalii colorate care vor iesi gri la printare. 


Caietul e potrivit copiilor de clasa a II-a, insa si cei de clasa a III-a, generatia actuala, care a lucrat dupa programa veche, il pot aborda. Nu contine elementele de gramatica predate anul acesta in clasa a III-a. 

Spor la creativitate.

Ema 

Etichete: , , , , , ,