Ornamente din scortisoara

Usor de realizat, frumos de mirosit. Cele pe care vi le prezint aici sunt realizate de noi anul trecut, acasa, cu fetita mea.


Ingrediente: scortisoara macinata 250 grame, 4 linguri de aracet, 6 linguri de ulei, 2 cani de apa calduta.


Aracetul se dizolva in apa, apoi se incorporeaza in scortisoara macinata. Adaugati ulei si amestecati bine pana devine o coca moale.


O intindeti pe masa si taiati forme.



Cu ceva ascutitfaceti gaurele in partea de sus pentru a putea prinde o ata.


Puteti decora cu cutitul de plastilina sau cu sclipici.


Lasati formele sa se usuce vreo 2 zile, dar daca nu aveti rabdare le puneti la cuptorul incalzit si le lasati sa se intareasca (fara foc).





Update: Iata si experienta de anul acesta, in clasa:
Pentru un efectiv de peste 30 de elevi folositi un recipient urias in care sa framantati scortisoara. Aveti nevoie de 1 kg de scortisoara si 0,5 litri ulei. Nu stiu cata apa am pus, deoarece am tot adaugat pana mi s-a parut ca textura e potrivita. In ceea ce priveste aracaetul - am adaugat 2 tuburi deoarece atat aveam la indemana.
Toata scoala a mirosit a scortisoara! Copiilor le-au placut textura si mirosul.




Ema 

Etichete: , , , , ,