Delta Dunarii - activitate practica intr-o cutie

Si mie imi plac proiectele practice, dar lor ... nu mai spun! Proiectul Delta Dunarii. Simplu si usor cat ai zice mamaliga. Stati sa vedeti de ce.


Materiale: o caserola de plastic (puteti folosi si o cutie de carton), faina de porumb, acuarele, pahar cu apa si pensula, carton verde, foarfece, o seringa.
In pozele de mai jos e incercarea fetitei mele de a realiza o delta in cutie. A fost atat de entuziasmata de idee, incat a dorti sa probeze ea activitatea.
1. Mai intai am taiat copaceii din carton verde. I-am crestat in partea de sus, pentru coroana. Am rasucit putin ramurile.



2. Am amestecat culoare albastra cu apa pentru a obtine ... apa. 


3. Am pus malaiul in cutie si l-am nivelat. (Nu era nevoie de aceasta etapa, insa copiii vor intotdeauna sa simta.)


Daca scuturati usor cutia, se va aseza singur intr-un stat uniform.


4. Cu seringa, Eliza a picurat apa albastra peste malai, formand fluviul si bratele prin care curge in mare.


5. Apoi a pus copacii. Gata proiectul. Delta la cutie a stat asa vreo 2 saptamani si nu a patit nimic. Malaiul se intarise, insa pomii si apa erau in buna stare. Proiect perfect, numai bun de studiat zilnic.


La scoala entuziasmul a fost maaare, cat Delta Dunarii. 


Desfasurare de forte cu atatea materiale !


Fluviul si delta au luat nastere pic cu pic, cu migala si atentie pentru ca totul sa fie perfect.



Alte poze nu mai am. Am fost atat de implicata si eu in proiectele lor la cutie....


Cu drag, din delta,
Ema


Etichete: , , ,