Salata de legume

Nici nu stiti ce mult doresc sa se implice copiii in bucatarie. Eu le propun mereu scolarilor mei de clasa I cate o activitate ... "comestibila" si sunt extra fericiti. Nu am reusit sa aflu daca si acasa ei sunt implicati in realizarea unor preparate, dar cred eu ca bucatareala la scoala, alaturi de colegi, e mult mai interesanta. Activitatea s-a incadrat in discutiile noastre despre seminte si plante.


Fiecare si-a adus ingredientele si ustensilele.


Doar ceapa si usturoiul le-am luat din straturile noastre din gradina scolii. Deocamdata sunt primele legume ce pot fi valorificate. Niciunul dintre cei 30 de copii nu a zis NU cepei si usturoiului.


Apoi s-a taiat, "s-a decupat", s-a rupt, s-a faramitat. Eu am fost responsabila cu sarea, uleiul si otetul.


Salata a mers bine cu pachetelul de mancare pus de mama.


Desigur ca fiecare a gustat de la fiecare, s-au facut remarci, s-au adus critici, s-au stabilit preferinte.


Pofta buna si voua.

Ema 

Etichete: , , , ,