O carte perfecta - If Everybody Did

(Aceasta postare contine linkuri de afiliere. Vei plati acelasi pret pentru carti daca vei cumpara apasand pe linkurile din postarea mea sau daca vei cumpara direct din libraria online.)
Sunt mereu in cautare de carti care sa se adreseze varstei copiilor mei din clasa I. Iata una dintre ele: If Everybody Did, de Jo Ann Stover. E in limba engleza, insa eu am tradus-o copiilor pe loc. Are niste desene alb-negru foarte simple si sugestive si ridica probleme care ne apar mereu in clasa sau in viata de zi cu zi.



If Everybody Did That ...
Ce s-ar intampla daca toata lumea ar rupe florile? Daca toti am intra murdari in clasa? Daca toti am chinui pisica? Ce s-ar intampla daca toti am lasa apa sa curga?






Pe masura ce citeam, copiii se distrau, dar si exclamau: Chiar asa e! O, da, ce ar fi daca ....!

Imi place indeosebi faptul ca pe o pagina a cartii se pune intrebarea ce se intampla daca unul singur face ceva, iar pe cealalta parte ce se intampla daca mai multi / toti ar face acel lucru. Catastrofele nu se lasa asteptate atunci cand toata lumea actioneaza la fel intr-o directie pe care nu ne-o dorim.

Dupa ce am citit cartea, am tot discutat. Apoi am trecut la realizarea unei carti simple, in care copiii au desenat si au scris "Ce s-ar intampla daca ...."




Puteti cumpara cartea de pe site-ul Books Express AICI


Dati-mi un semn daca v-a placut si daca ati citit-o copiilor. Ce s-ar intampla daca toata lumea ar citi cartea? 

Ema 

Etichete: , , , , , , ,