duminică, 16 octombrie 2016

Matematica clasa 5 - Ridicarea la putere

Desi sunt 50% pentru homeschooling, nu am vrut sa fac asta acasa. Deloc. Am considerat mereu ca la scoala e suficient. Acum nu mai e. Copilul meu studiaza in Franta, la o scoala internationala, insa clasa lor a 5-a e un fel de clasa a 3-a si a 4-a. Materia e structurata altfel, iar la matematica abia acum se fac inmultirile. Ca sa tinem ritmul cu scoala romaneasca, ne-am mobilizat. 
Daca doriti sa lucrati acasa sau la scoala dupa modelul nostru, puteti descarca fisele AICI - Ridicarea la putere


I-am gasit niste titluri pompoase, incat si ea a zis la un moment dat: Ce titluri ai gasit! Da, emfaza ajuta mult invatarea. E ca la teatru. Copiii retin mai usor lucrurile daca sunt scoase din firescul lor, daca sunt pompoase, exagerate, amuzante. 







Ema

3 comentarii:

  1. O super lectie ridicata la putere!:))
    O sa folosesc fisele pentru picii mei care tocmai au trecut in clasa a V-a ,iar cand nu inteleg ceva ,dau fuga la ..."doamna" sa le explice.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca de obicei, ne uimesti cu ceva interesant.
    Daria este abia in clasa a IV-a, dar am salvat fisierul pentru viitor.
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere