vineri, 30 septembrie 2016

Carte cu litera I

Stiu ca inca nu ati ajuns la litere, dar eu pregatesc din timp. Iata si cartea cu literele I si i. Contine fise de desenat, forme de decupat, multe fise cu exercitii, sarcini creative, jocuri. La sfarsit sunt cateva pagini cu care copiii pot face o carte mica pentru litera I. 


Va rog nu distribuiti cartea mea pe retelele de social media. Dar m-as bucura daca ati raspandi vestea   printr-un link catre postarea mea de pe blog, in asa fel incat cei ce au nevoie de astfel de fise sa poata descarca aceasta carte. 
Nu e greu sa faci o carte. Iti ia timp: sa potrivesti totul, sa inventezi, sa creezi, sa desenezi... Puteti realiza si voi niste carti ca aceasta sau chiar mai bune, mai complete, mai frumoase. 

Puteti salva cartea AICI - Carte cu litera I

Astept un feedback real de la voi. Dincolo de multumiri, mi-ar fi de folos idei, pareri, ce v-a placut si ce nu.

Spor la treaba.
Ema

7 comentarii:

  1. Multumim tare mult!Fetita mea s-a bucurat foarte mult de activitati, a ilustrat povestea cu Ica si a dus-o si la scoala. Abia asteptam cartile si pentru alte litere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Valentina,
      Te rog trimite-mi poze cu ilustratiile fetitei tale.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Foarte frumos, ma bucur tare mult pentru ca am descoperit blogul acesta, am clasa I si sunt debutant, anul trecut am avut clasa pregatitoare, imi sunt de un real folos joculetele pentru despartirea in silabe, deoarece cativa elevi nu si-au insusit aceasta deprindere.Am mai gasit si norisorii din carticica cu litera I, de asemenea, foarte utili si am mai aflat multe alte lucruri extrem de utile.Sunteti deosebita!Aveti atatea resurse si ne bucuram pentru ca ne-ati impartasit si noua atatea idei.
      Cu deosebita admiratie, Antonela Apaitan

      Ștergere
    4. Fetita mea a facut ilustratii si pentru cartea literei "a", insa n-am fost pe faza sa pozez cartile la timp .Acum sunt la scoala, le-a oprit doamna pentru o perioada. Cand le primesc iti trimit poze. Doamna a printat cartile pentru toti copiii din clasa. Multumim tare mult pentru generozitate!

      Ștergere
  2. Bravo!!! Ema dragă, dacă faci aest set şi la literele celelalte din alfabet (eventual şi ceva cu litere de mână, pentru clasa I), vei crea un material auxiliar mi-nu-nat pe care să îl publici. E bună şi generozitatea, dar la câtă muncă depui, e păcat să nu le fructifici şi altfel. :) Eu o să cumpăr prima cartea! Cu dedicaţie de la tine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela,
      Iti multumesc. Am vrut sa realizez si partea cu literele de mana, insa nu am un font pentru a scrie de mana la calculator. Dar mai caut.

      Ștergere