miercuri, 14 septembrie 2016

Carte cu litera A

A inceput scoala asa ca dau drumul cartilor mele cu litere. Desi la vremea cand am predat la clasa pregatitoare am inceput cu litera I (e cea mai usor de scris), incep seria cartilor cu litera A. Sper sa va fie de folos fisele cu exercitii si idei. 


Cartea se adreseaza cadrelor didactice si parintilor. Contine fise cu exercitii si jocuri, o mini carte cu o poveste. Fisele sunt pe diferite grade de complexitate si pot fi abordate de copiii claselor pregatitoare si intai: de la simplul desen, de la colorare, la scriere si citire. Am folosit putine culori si pentru a veni in sprijinul celor ce nu au o imprimanta color, dar si pentru faptul ca in acest fel las copiilor posibilitatea de a personaliza cum doresc ei fisele. Toate desenele si imaginile care apar in carte imi apartin. Descarcati cartea in calculatorul dumneavoastra. Nu incercati va rog sa faceti modificari direct pe ea, in drive-ul meu, nu functioneaza asa. 

Cartea e gratuita si o puteti descarca. Nu distribuiti cartea mea pe blogurile dumneavoastra sau pe paginile de social media. Puteti distribui insa linkul catre postarea mea de blog pentru ca si altii sa isi descarce singuri cartea. Daca doriti o carte pe care sa o distribuiti, va recomand sa o concepeti chiar voi de la prima la ultima fila, nu e chiar asa greu. Va rog nu modificati paginile, desenele, exercitiile, sarcinile, ideile pentru a va acoperi niste nevoi la clasa sau acasa - puteti realiza chiar voi alte fise originale. 

Astept cu nerabdare feedback-ul vostru si as vrea ca acesta sa fie mai mult decat un multumesc. Sa imi spuneti ce nu merge, ce nu se printeaza bine, ce nu e corect, unde e prea mult sau prea greu. Puteti descarca aceasta carte AICi - Cartea cu litera A
Gasiti alte activitati pentru clasa pregatitoare in postarea A de la ALIGATOR, iar pentru clasa I in postarea Sunetul A si literele de tipar si de mana

Ema

6 comentarii:

  1. Reactia mea spontana a fost:
    Ce OM esti tu, Ema! :)
    Frumoasa cartea literei A! Are... the touch of Ema! Astept cu nerabdare de copil si aparitia suratelor ei!
    Te felicit din tot sufletul pentru ceea ce faci si ceea ce esti!
    Ilda - Felicia Ilie

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Minunata cartea literei A! Le asteptam cu nerabdare si pe celelalte!

    RăspundețiȘtergere