marți, 9 decembrie 2014

Iarna la borcan -Snowglobe

Cum sa inchizi iarna in borcan? Faci un snowglobe, adica un borcan cu o figurina si fulgi de zapada care plutesc. Daca misti borcanul sau il intorci, fulgii vor ninge usor.


Materiale: un borcan transparent cu un capac ce se inchide etans, apa, sclipici, figurina de plastic, lipici rezistent la apa (optional - margele, paiete, pom pom). Retetele de pe internet includ si glicerina pentru ca fulgii sa pluteasca frumos, dar eu nu am gasit glicerina.Fulgii nostri au plutit si asa.



Cu o saptamana inainte am realizat figurinele din Fimo.


Am lipit figurinele pe capace cu lipiciul rezistent la apa. Copiii au pus in borcan apa, sclipici si alte ... straluciri. Cand lipiciul s-a uscat, au infiletat capacele, au agitat borcanele si s-au minunat.





Incercati si voi. E o activitate pe care o puteti realiza si acasa, in vacanta, si poate fi chiar un cadou.

Ema

Un comentariu:

  1. Glicerină sau sirop de porumb. AM încercat noi, doar că am avut o pudră de glitter foarte ușoară.

    RăspundețiȘtergere