sâmbătă, 6 decembrie 2014

Craiasa Zapezii in 10 fise

Povestea Craiasa Zapezii a lui Andersen e prezenta in toate manualele de comunicare, la toate clasele. E o poveste si delicata si dura, cu peripetii si cu magie. Fetitele sunt incantate sa citeasca aceasta carte. Dar ii putem atrage si pe baieti, mai ales ca eroul principal e un baietel.


Pentru tema aceasta a iernii am conceput 10 fise care sa se potriveasca povestii, dar care sa abordeze si scrierea creativa si matematica si putina stiinta. Fisele pot fi printate alb negru sau color. Pot fi folosite la scoala sau pentru lucrul suplimentar acasa, in vacanta sau intr-un club de lectura. Se adreseaza elevilor clasei a II-a, dar pot fi folosite si de cei din clasa a III-a.

Cele 10 fise sunt in format PDF si le puteti cumpara din magazinul meu TeachersPayTeachers (TpT): Craiasa Zapezii Fise Integrate

Daca v-au fost de folos, lasati-mi un feedback.

Ema 

Un comentariu:

  1. Am cumparat fisele rapid si foarte usor de pe TpT, cu siguranta elevii mei vor fi incantati de ele, cum sunt de altfel de toate activitatile si ideile preluate de pe emalascoala. MULTUMIM!

    RăspundețiȘtergere