vineri, 5 septembrie 2014

Caiet de arte vizuale si abilitati practice

Mie imi place sa mesteresc. La fel si copiilor din clasa mea. La fel si Ginei, prietena mea si co-autorul acestui caiet. In timpul fiecarei mestereli am realizat poze pe care le-am cuprins in acest caiet. Sa va spun cum l-am gandit.


Caietul se adreseaza elevilor din clasele 0 - 2. Am abordat tehnici si materiale variate si l-am gandit ca el sa poata fi folosit si la scoala, in cadrul orelor de abilitati practice, la orele de after school si / sau acasa. Copiii pot lucra in mai multe etape la un singur proiect, deoarece activitatile propuse pentru un subiect sunt integrate si cuprind pe langa partea de mestereala propriu zisa si propuneri de jocuri (jocuri in grup / perechi, jocuri de cuvinte, jocuri matematice), loc pentru un desen, cantece, curiozitati.


Toate activitatile pot fi integrate in cadrul temelor mari, generale, de-a lungul unui an scolar. Obiectele rezultate sunt decoratiuni, obiecte utile, experimente.


Daca va ganditi ca monograma cu fire e o activitate doar pentru clasa 0 sau 1.... mai ganditi-va. Copiii de clasa a 2-a pot realiza o litera pentru a o expune in camera lor, pe perete sau pe usa.




Puteti comanda caietul pe sitetul editurii Paralela 45, aici Caiet de arte vizuale

Ema si Gina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu