duminică, 4 mai 2014

Invitatia - cum sa scrii o invitatie

De ce ai nevoie de invitatii? Cand ai nevoie de ele? Cum scrii o invitatie? Dar cum o decorezi? 
Ne-am ocupat cu scrierea invitatiilor. Avem nevoie de ele la fiecare petrecere de ziua de nastere, la orice petrecere in pijamale, de ziua pisicii, cu ocazia vreunui carnaval.... Oh, cate situatii nu cer invitatii!!


Mai intai a fost studiul de caz. In saptamana cu invitatiile ne aflam la capitolul despre plante si seminte,literele k si K, iar textul de baza avea legatura cu o petrecere in cinstea reginei florilor. Asa ca am studiat invitatia pe care Karla a scris-o pentru Riki. 


Am jucat un fel de ... Hai sa vedem cat esti de perspicace - eu spuneam ce culoare sa ia si ce sa coloreze cu ea: Colorati cu rosu ora si ziua. Colorati cu mov semnatura. Ne-am descurcat.


Pentru ca sunt foarte curioasa, i-am intrebat cand au nevoie de invitatii. Fiecare si-a dat cu parerea. Oral, apoi in scris.


Ora urmatoare am compus impreuna o invitatie: eu pe tabla, ei pe carton colorat.


Sunt toate la locul lor? Formula de adresare, motivul, locul, ziua, ora, adresa, semnatura...



Sa trecem la decorarea invitatiilor. Cei mai multi si-au propus sa realizeze singuri invitatiile pentru ziua lor candva fi necesar. Spirit intreprinzator as zice. 





Asa ca, dragilor, sunteti invitati....

Ema 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu