duminică, 26 ianuarie 2014

15 activitati cu ursul polar

Iata o parte din activitatile despre ursul polar.


1. Am pictat scene arctice, aurora boreala, gheata...


 2. Copiii au decupat exact pe contur siluete de ursi polari si le-au lipt pe picturi.






3. Am facut palarii cu ursi polari.




 4. Am citit un text din Fram, ursul polar, de Cezar Petrescu.
5. Copiii au completat o fisa de lectura.
6. Fisa de lectura a fost decorata cu cap de ursulet polar.




7. Copiii si-au masurat picioarele cu laba unui urs polar.



8. Am stabilit ce este, ce are, ce poate un urs polar.


9. Ursulet din paine, branza si stafide. Activitatea completa o poti vedea AICI


10. ursulet din lana. Activitatea completa a poti vedea AICI


11. Fise la matematica - le poti descarca AICI
12. Polar Bear Song - in engleza - AICI
13. It's a Polar Bear Song - in engleza - AICI

14. Ce stim, ce vrem sa stim despre ursii polari?


15. Diorama 


Sper sa va fie de folos. Daca aveti activitati frumoase si interesante despre ursii polari sau animalele arctice, imi puteti trimite poze pentru a le publica aici. 

Ema 

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru toata daruirea ta!Multumesc pentru inspiratie!Fericiti copii,fericita Doamna cu asa copii!

    RăspundețiȘtergere