duminică, 18 noiembrie 2012

BINGO cu cuvinte

Copiilor le place mult sa joace BINGO. De data aceasta am jucat bingo cu cuvinte. Am scris cuvintele pe care le-am invatat saptamana aceasta pe o foaie; primele 3 cuvinte le-am spus eu, ei le-au incercuit pe foaie. Apoi pentru urmatoarele i-am lasat sa caute prin clasa cuvinte (eu lipisem biletele cu cuvinte peste tot! ). Cine  termina de incercuit cuvintele de pe o linie sau o coloana, striga BINGO!.

Cautatul cuvintelor prin sala de clasa i-a energizat. Erau asa fericiti cand gaseau cate unul!


-Ce castigam?, m-a intrebat Ilinca.
Mmmm... I-am spus ca ... experienta. Sa ma gandesc deci si la premii. :)





Un comentariu:

  1. Sunteti minunata ! Ideile dvs atat de creative ma ajuta enorm in munca la clasa. Va multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere