luni, 17 septembrie 2012

Prima zi de scoala

Bine ai venit in clasa mea!


Un mar si-un nume pentru fiecare. 


Dupa ceva timp, iata-ma din nou alaturi de copiii. Prima zi a fost perfecta. Am trecut pe sub podul de flori organizat de copiii mai mari, am asteptat cuminti la festivitate, apoi cu greu i-am trimis pe parinti acasa.


1. Joc de cunoastere - in cerc - fiecare isi spune numele si da mai departe o jucarie. La sfarsit am verificat daca au fost atenti: eu ma asezam in spatele unui copil, iar ceilalti spuneau cu totii, cu glas fooooarte tare, cum il cheama.

2. Fiecare si-a colorat numele si l-a decorat sau desenat.





3. Prima zi de scoala - pe prima pagina di caiet copiii au desenat ce au dorit ei.





Apoi au prezentat desenele in fata clasei si ne-au povestit cu multe, muuuuulte, muuuulte amanunte ce au realizat. Foarte frumoase lucrarile lor.


Pe maine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu