joi, 27 septembrie 2012

Casa mea - activitati integrate

Casa, casuta, case ..., blocuri ... Azi am vorbit despre casa fiecaruia. Am inceput cu povestea "Cei trei purcelusi" si am analizat ce au facut fiecare cu casele lor. A fost distractie.




Apoi din poveste am selectat cuvantul CASA  - l-am despartit in silabe, am citit cuvantul pe litere; am scris cuvantul pe tabla si pe caiete si am marcat cu liniute silabele.



Apoi am format 2 multimi de case, fiecare cu cate 5 elemente si am alcatuit probleme: "Pe o strada, pe partea stanga sunt 5 case iar pe partea dreapta sunt alte 5 case. Cate case sunt in total?" sau "Un constructor a construit 5 case intr-o luna, iar in alta luna alte 5 case. Cate case a construit in total?"


Fiecare copil a lipit pe un patrat alb cate o casa / un bloc. Si-au scris numele si au decorat cu creioane colorate.


Toate casele au fost lipite pe o strada. La mijloc e scoala.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu